Завдання з української мови та літератури для 5 класу
Українська мова
Завдання на період 27.04 - 04.05
1. Опрацювати п. 41. Звернути увагу на таблицю та схеми на ст. 206.
2. Виконати впр. 482 (1, 2, 3 завдання).
3. Спробуйте дати відповіді на питання на ст. 210 та переконатися, чи все ви зрозуміли.
Завдання на період 21.04 - 27.04
1. Опрацювати п 40. Розглянути та запам'ятати правила.
2. Виконати вправи № 473, № 475, № 476.
3. Напишіть, будь ласка, лист за завданнями вправ № 493, № 494 (можна мені, вчителю). За бажанням створіть власний дизайн конверта (впр. 494).
4. Обов'язково перечитайте поради на ст. 210-214. Це буде залікова робота. Із нетерпінням чекаю ваших листів про перебування на карантині або про ваші бажання та сподівання на адресу snizha.9@gmail.com
Завдання на період 13.04 - 17.04
1. Опрацювати параграфи 38 та 39, вивчити правила
2. Виконати вправи: № 454(1, 2, 3 завдання), № 456, № 452, № 465, № 467.
3. Виконані вправи сфотографувати на надіслати на адресу
snizha.9@gmail.com
Завдання:
1. Опрацювати п. 38 та вивчити правила.
2. Виконати вправи в зошиті 456, 457
3. Опрацювати п. 37
4. Виконати вправи 439, 441,444,445,447, 452,455
5. Скласти діалог за вправою 449
Українська література
Завдання на період з 13.04 по 17.04 2020 року
Павло Тичина "Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла...". Мелодійність віршів П. Тичини
Д/З: вивчити напам'ять одну поезію П. Тичини (на вибір)
1. Опрацювати параграфи 38 та 39, вивчити правила
2. Виконати вправи: № 454(1, 2, 3 завдання), № 456, № 452, № 465, № 467.
3. Виконані вправи сфотографувати на надіслати на адресу
snizha.9@gmail.com
Завдання:
1. Опрацювати п. 38 та вивчити правила.
2. Виконати вправи в зошиті 456, 457
3. Опрацювати п. 37
4. Виконати вправи 439, 441,444,445,447, 452,455
5. Скласти діалог за вправою 449
Українська література
Завдання на період з 13.04 по 17.04 2020 року
Павло Тичина "Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла...". Мелодійність віршів П. Тичини
Д/З: вивчити напам'ять одну поезію П. Тичини (на вибір)
Завдання з 20.04 -24.04
Євген Гуцало. Основні відомості про письменника.
Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні "Лось". ТЛ: оповідання.
Д/З: прочитати оповідання "Лось", намалювати квіточку і в кожній пелюсточці написати свої міркування про те, що потрібно робити людям щоб зберегти природу.
Співчуття та милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
Д/З: напишіть власний фінал оповідання і підготуватися до контрольної роботи.
Завдання з 27.04 - 30.04
Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало (тестування).
https://docs.google.com/forms/d/1-_rQ8RxtPyKs9BBy110yhKJt5qLnOO0APz_ZnANfRRE/edit?usp=sharing
Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. "Дощ" (Благодатний, довгожданий...)
Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. "Осінь-маляр із палітрою пишною.."
Д/З: вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)
Завдання зз 04.05 - 08.05
РМ (п.) Художній етюд про природу
Д/З: написати етюд про природу https://www.youtube.com/watch?v=REk4G8wqhmM&feature=emb_logo
Григір Тютюнник. "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів - природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи.
Попрацюйте разом з відео https://youtu.be/WTKatMzxNw8 (домашнє завдання з відео не виконуємо).
Аудіокнига https://youtu.be/uL2Wkpcgtgg
Домашнє завдання. Прочитати сторінки 215-221 з підручника. Будьте готові виконувати тестові завдання на знання змісту твору оповідання "Дивак".
Українська мова
1.Ознайомитися з поняттями розділу "Займенник" (с.209)
2. Переглянути відеоурок.
3.Вивчити теоретичний матеріал параграфів 58, 59 (с. 210, 214). Розряди займенників знати напам'ять! (с. 214). Це обов'язково!
4.Виконати впр. 493 (1, 2 завод.)
1.Прочитати В. Нестайко "Тореодори з Васюківки".
1. Літературний детектив як жанр.
Е. По "Золотий жук", А. Конан Дойл " Пістрява стрічка"
Завдання:
1. Скласти кросворд за змістом оповідання " Золотий жук ".
2. Скласти завдання типу "Порушена послідрвність" із 10 пунктів.
3. Написати власний детектив.
1. Новела як літературний жанр. О. Генрі--- майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів "
Завдання:
1. Записати в зошит 10 цікавих фактів про письменника.
2. Прочитати новелу "Дари волхвів" .
3. Скласти паспорт твору.
4. Переглянути буктрейлер за змістом новели.
2. О. Генрі. "Дари волхвів". Характеристика героїв твору.
Завдання:
1. Скласти сенкани до слів ДЕЛЛА, ДЖИМ.
2. Написати, як поняття "альтруїзм" стосується героїв твору.
3. Визначити тему та ідею новели.
3. О. Генрі. "Останній листок".
Завдання:
1. Прочитати зміст твору.
2. Дати відповіді на питання 1--5 до змісту , с. 235--236.
3. Переглянути буктрейлер до твору.
4. Новела О. Генрі "Останній листок".
Завдання:
1. Охарактеризувати (письмово) героїв твору: Сью, Джонсі, Бермана.
2. Дати відповідь на питання 8 підручника с. 236.
Завдання;
. Прочитати Герберта Джорджа Уеллса "Чарівна крамниця"
- Написати в зошит характеристику образів батька та його сина Джима.
- Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=715098
Завдання з 11.05 -14. 05
Євген Гуцало. Основні відомості про письменника.
Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні "Лось". ТЛ: оповідання.
Д/З: прочитати оповідання "Лось", намалювати квіточку і в кожній пелюсточці написати свої міркування про те, що потрібно робити людям щоб зберегти природу.
Співчуття та милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
Д/З: напишіть власний фінал оповідання і підготуватися до контрольної роботи.
Завдання з 27.04 - 30.04
Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало (тестування).
https://docs.google.com/forms/d/1-_rQ8RxtPyKs9BBy110yhKJt5qLnOO0APz_ZnANfRRE/edit?usp=sharing
Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. "Дощ" (Благодатний, довгожданий...)
Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. "Осінь-маляр із палітрою пишною.."
Д/З: вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)
Завдання зз 04.05 - 08.05
РМ (п.) Художній етюд про природу
Д/З: написати етюд про природу https://www.youtube.com/watch?v=REk4G8wqhmM&feature=emb_logo
Григір Тютюнник. "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів - природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи.
Попрацюйте разом з відео https://youtu.be/WTKatMzxNw8 (домашнє завдання з відео не виконуємо).
Аудіокнига https://youtu.be/uL2Wkpcgtgg
Домашнє завдання. Прочитати сторінки 215-221 з підручника. Будьте готові виконувати тестові завдання на знання змісту твору оповідання "Дивак".
Завдання з української мови та літератури для 6 класу
Українська мова
Завдання з 27.04 - 05.05
Українська мова
1.Ознайомитися з поняттями розділу "Займенник" (с.209)
2. Переглянути відеоурок.
3.Вивчити теоретичний матеріал параграфів 58, 59 (с. 210, 214). Розряди займенників знати напам'ять! (с. 214). Це обов'язково!
4.Виконати впр. 493 (1, 2 завод.)
Українська література
1.Прочитати В. Нестайко "Тореодори з Васюківки".
2.В зошиті написати характеристику образів Яви Ревеня та Павлуші Завгороднього.
3. Вміти переказувати епізоди повісті з докладним цитуванням авторського тексту.
4.Пройти тест за посиланням. Скріншот не потрібний https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=946428
4.Пройти тест за посиланням. Скріншот не потрібний https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=946428
Завдання з української мови та літератури для 7 класу
Завдання з української мови
Виконати контрольну роботу за темою "Прийменник, сполучник, частка, вигук"
Завдання із зарубіжної літератури
23.04 - 30.04
1. Літературний детектив як жанр.
Е. По "Золотий жук", А. Конан Дойл " Пістрява стрічка"
Завдання:
1. Скласти кросворд за змістом оповідання " Золотий жук ".
2. Скласти завдання типу "Порушена послідрвність" із 10 пунктів.
3. Написати власний детектив.
30.04 - 11.05
1. Новела як літературний жанр. О. Генрі--- майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів "
Завдання:
1. Записати в зошит 10 цікавих фактів про письменника.
2. Прочитати новелу "Дари волхвів" .
3. Скласти паспорт твору.
4. Переглянути буктрейлер за змістом новели.
2. О. Генрі. "Дари волхвів". Характеристика героїв твору.
Завдання:
1. Скласти сенкани до слів ДЕЛЛА, ДЖИМ.
2. Написати, як поняття "альтруїзм" стосується героїв твору.
3. Визначити тему та ідею новели.
3. О. Генрі. "Останній листок".
Завдання:
1. Прочитати зміст твору.
2. Дати відповіді на питання 1--5 до змісту , с. 235--236.
3. Переглянути буктрейлер до твору.
4. Новела О. Генрі "Останній листок".
Завдання:
1. Охарактеризувати (письмово) героїв твору: Сью, Джонсі, Бермана.
2. Дати відповідь на питання 8 підручника с. 236.
Завдання;
. Прочитати Герберта Джорджа Уеллса "Чарівна крамниця"
- Написати в зошит характеристику образів батька та його сина Джима.
- Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=715098
Завдання з 11.05 -14. 05
Рюноске Акутагава. Новела "Павутинка".
Завдання:
1. Переглянути відео-урок. https://www.youtube.com/watch?v=dDENgdJb7fc&feature=emb_logo
2. Опрацювати матеріал підручника. 3. Прочитати зміст новели "Павутинка".
4. Дати відповідь на питання: "Що таке особистісний і моральний вибір людини?"
Завдання.
Контрольна робота. "Літературний детектив" та "Світова новела".
Завдання з 14.05 - 25.05.
1.Айзек Азімов "Фах" прочитати.
2. В зошит написати характеристику образу Джорджа Плейтена.
3. Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=402259
Завдання:
1. Опрацюйте матеріал підручника, с. 256-257.
2. Дайте відповідь на питання. Перегляньте анімаційний фільм "Ходячий замок" за посиланням https://gidonline.io/film/xodyachij-zamok/
3. Контрольна робота "Сучасна література. Я і світ"
Завдання української мови та літератури для 8 класу
Тема: Відокремлені додатки.
Перегляньте відео, виконайте завдання диктора.
https://www.youtube.com/watch?v=3v3ddaIBtlg
Опрацюйте §34
Виконайте впр.348, 350.
Завдання на 17.04.2020
Тема: Відокремлені обставини.
Перегляньте відео (виконуйте завдання диктора) https://www.youtube.com/watch?v=Qec0Qcw_ezw
Опрацюйте §35, виконайте письмово впр.357 (завдання 1 ), 358 (завдання 2).
Завдання на 22.04.2020
Тема: Відокремлені обставини.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=QCGY1Rp3x1M
Повторіть §35, виконайте впр.362, 365, 366.
Завдання на 24.04.2020
Тема: Відокремлені обставини.
1.Повторіть §35 та виконайте впр.364.
Завдання 24.04.2020
Тема: Відокремлені прикладки.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=-XV0aXvZzxo
2. Опрацювати підручник за темою.
3. Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=117289
Завдання 08.05.2020
Написати твір-опис https://drive.google.com/file/d/1qO4XBorCWZeH9qDH4h1NIITRxK1vZegB/view?usp=sharing
Завдання з літератури з 28.04 - 05.05
1. Прочитати Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути".
2. В зошиті написати характеристику образів Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефа Вуса та Лілі Теслюк.
3. Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=505731
4. Підготуватися до контрольної роботи "М. Коцюбинський, О. Довженко, Н.Бічуя"
Немає коментарів:
Дописати коментар